Fokus hanya 1 sekarang, jatuhkan BN - Rafizi

KUALA LUMPUR: Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli menegaskan, fokus dalam hidup beliau sekarang hanya satu iaitu 'menjatuhkan BN'.

Beliau memberikan jaminan, perletakan jawatannya dari pejabat Penasihat Ekonomi Selangor semalam akan membantu beliau mencapai sasaran tersebut.

"Fokus saya dalam hidup sekarang hanya 1 iaitu menjatuhkan BN.

"Perletakan jawatan saya akan membantu (hasrat ini)," tulis Rafizi dalam Twitternya.

Rafizi membuat penjelasan ini melalui Twitter beliau yang ekoran ditanya bertubi-tubi tentang makluman yang beliau buat semalam iaitu perletakan jawatan itu.

Rafizi memohon supaya beliau diberikan beberapa untuk bersama dengan isteri dan keluarganya.

"Bagi saya beberapa hari untuk isteri dan keluarga saya," kata Rafizi melalui Twitternya.

Walaupun begitu, beliau sibuk sejak malam tadi lagi memenuhi program PKR walaupun pelbagai andaian dibuat oleh media Umno khasnya Utusan Malaysia dan para bloggernya.

Hari ini beliau bertolak ke Kemaman, tempat kelahiran beliau untuk bersama-sama dengan Setiausaha Agung PKR, Saifudin Nasution dan Naib Presiden PKR, Tian Chua berceramah di sana.

Besok juga beliau mempunyai jadual yang penuh tidak sebagaimana yang diandaikan media Umno dan BN, parti komponen Pakatan Rakyat itu dalam krisis ekoran perletakan jawatan Rafizi.

"Jadual esok: 11 pagi Konvensyen PKR Perak/Ipoh, 2 petang program bersama siswa/anak muda/Ipoh, 9 malam 2 ceramah di Sg Petani 2 pg tido tepi jalan," tulis Rafizi dalam Twitternya hari ini.
.

0 Komen pengunjong :