Nurul Izzah : Senatak Ezam Buat Tuduhan Jahat

Dakwaan Senator Ezam Mohd Noor yang mengatakan , Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail pernah memberitahunya Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang peliwat disangkal sekeras-kerasnya oleh anak Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah.

Nurul Izzah ketika dihubungi berkata, tuduhan dan fitnah jahat seperti itu memang sudah dijangka keluar dari mulut Ezam. Habuan yang dicari selama ini kerana mengaibkan, menfitnah dan menentang Anwar sudah diterima,( Senator ) maka apa juga fitnah akan dilempar kepada Anwar dan keluarga habis-habisan. Kata-kata, di Kelantan malam kelmarin membuktikannya semuanya.

Kata Nurul lagi “Nasihat saya, teruskanlah dengan kerja jahat anda. Saya yakin Allah akan membalas setimpal dengan apa yang anda buat.”

Nurul yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai, menegaskan, rakyat sudah faham dan boleh menilai sendiri kebenaran tuduhan yang dilemparkan Ezam kerana beliau sering menyerang Anwar dengan tuduhan yang tidak berasas.



Kembara Jr ..... Ezam katak semenjak mendapat durian runtuhnya ( Senator ) kerana kerja kuat menfitnah Datuk Sri Anwar Ibrahim bertambah galak akhir-akhir ini. Macam-macam fitnah terus dilemparkan keatas Anwar. Walaubagaimana pun aku sedikit pun tak hairan kerana pelantikan Ezam sebagai senator sebenarnya berfungsi sebagai pembuat pelbagai tuduhan dan kenyataan bagi menjatuhkan Anwar.bagi pehak Umno. Cuma apa yang aku kesalkan ialah seorang yang mengakui bergama Islam tetapi mengapakah masih sanggup melakukan fitnah dan mengaibkan Anwar se aib-aibnya. Bukan kah perbuatan sebegini berdosa besar sebesar-besarnya??  Itulah yang aku sedih bila mengingatkan Ezam dan segelintir puak-puak Umno yang mengaku beragama Islam, mengamalkan Islam dan katanya tahu hukum hakam Islam dalam menghentam Anwar Ibrahim. Kepada semua pencacai Umno khususnya Senator Katak, insaflah.dan bertaubatlah sebelum Allah menutup pintu taubat. Ingatlah tuhan itu satu, apa kamu rasa jika pembalasan Allah itu terkena keatas kamu, keluarga kamu atau saudara mara kamu. Apakah perasaan kamu????  Fikir-fikirlah  wahai saudara-saudara seislam ku....... !!!!!!!!!

Syabas,  Datuk Sri Anwar !!!!!! Ketokohan dan kehebatan Datuk tak boleh dinafikan kerana itulah Datuk di fitnah, diaibkan, dimalukan dan direkacipta benda yang bukan-buka hanya satu tujuan supaya rakyat menolak datuk dan akhirnya datuk jatuh. Maka bagi Umno mereka berjaya dengan missinya jika itu berlaku. Datuk tak perlu khuatir, perkara ini tak akan berlaku wak imma pun datuk terpenjara nanti. Ramai lagi Anwar Ibrahim diluar sana nanti akan meneruskan perjuangan suci datuk itu seandainya datuk dipenjarakan nanti.
Tabahkan hati dan kekal semangat Datuk dalam menghadapi dugaan Allah ini.

.....Lawannn.....Tetappp.....Lawannn

0 Komen pengunjong :