Tidak Akan Desak Polis Minta Maaf : Keluarga Aminulrasyid

Keluarga Aminulrasyid Amzah, pelajar yang ditembak mati oleh polis tidak akan mendesak agar polis memohon maaf, sebaliknya mereka menyerahkan kepada mahkamah untuk membuat keputusan berhubung insiden tembakan tersebut.

Ibu Aminulrasyid, Norsiah Mohamad, 61, berkata beliau tidak akan mendesak satu permohonan maaf pun daripada polis, dan Ketua Polis Negara berhak untuk menyatakan apa sahaja yang beliau mahu.

Tan Sri Musa semalam berkata bahawa polis tidak akan memohon maaf atas insiden itu kerana ia mungkin memberi implikasi perundangan kerana kes itu dibicarakan di mahkamah.

Norsiah, yang kecewa dengan kenyataan terbaru daripada polis berkata beliau tidak mahu memberi sebarang ulasan lagi mengenai kes itu.

Kembara Jr ..... Lihat lah kangkuhan manusia, betapa susahnya untuk mengucapkan satu pekataan iaitu " MAAF ". Aku yakin kalau memohon maaf pun ianya tidak akan memberi implikasi perundangan keatas perbicaraan yang sedang dijalankan. Itu hanyalah alasannya, yang aku nampak ialah kalau memohon maaf maknanya polis mengaku kesalahannya. Itu saja.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :