Datuk Sri Azizan : Tiada Cadangan Bubar Dun


Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Kedah mengetepikan amaran wakil rakyat Bebas Zulkifli Noordin sambil menegaskan, tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) buat masa sekarang.

Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak mengesahkan beliau tiada rancangan untuk mendapatkan perkenaan Sultan Kedah bagi membubarkan DUN memandangkan setakat ini tiada masalah dalam pakatan dan juga tiada tanda-tanda akan wujudnya kemungkinan keluar parti.

Sebaliknya Azizan mencabar Zulkifli agar meletakkan jawatan dan bertanding semula di kerusi Kulim-Bandar Baharu. Katanya, orang ramai sudah tidak lagi menyokong Zulkifli.

Bagaimanapun pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat negeri mengakui yang mereka sedang mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan kesemua 20 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) kekal bersama pakatan rakyat.

Kembara Jr ..... Jangan terlalu yakin sangat Ustaz Azizan, kerana banyak lagi musang berbulu ayam dalam pakatan rakyat. Musang-musang inilah yang akan merosakkan pakatan rakyat nanti jika tidak berhati-hati. Gabungan pakatan hanya akan kuat dan tegoh apabila semua musang-musang ini keluar.
Harap-harap Ustaz Azizan mengambil tindakkan berjaga-jaga dan waspada agar peristiwa Perak tidak berulang di Kedah.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....


0 Komen pengunjong :