Utusan Dan Berita Tak Lapur Pun !!!!!

Utusan Malaysia dan Berita Harian tidak memuatkan laporan kerajaan pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah meluluskan pemberian lesen judi perlawanan bola. Ini dilihat sebagai cubaan untuk melindungi UMNO daripada dikritik oleh orang Melayu.

Pengumuman Bursa Saham Kuala Lumpur mengenai kelulusan lesen itu telah menjadi tajuk-tajuk utama akhbar berbahasa Inggeris The New Straits Times dan The Star, walaubagaimanapun tidak terdapat laporan sama di dalam akhbar Utusan Malaysia, mahupun Berita Harian.

Tindakan Utusan Malaysia dan Berita Harian tidak menyiar berita tersebut sekali lagi dilihat di belakangi Umno dan perdana menteri sendiri.

Kembara Jr ..... Mulut tempayan bolehlah hangpa tutup tetapi mulut manusia cubalah kalau boleh. Boleh!!!! kenalah hangpa bagi rasuah, tapi tak tahan lama pun. Lama-lama bila dah apa yang hangpa rasuahkan tu dah habis terbuka jugak. Jadi faham faham sendirilah wahai Umno, besok lusa orang yang tak tau akan tau juga. Jadi Umno fikirrrrrr lah sendiri.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :