N.Gobalakrishnan Nafi Keluar PKR


Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan Ahli Parlimen Padang Serai, N Gobalakrishnan akan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) telah dinafikan sekerasnya oleh beliau. Menurutnya, beliau akan tetap bersama dengan PKR kerana telah hampir 10 tahun berjuang sebagai reformis dalam parti tersebut. Beliau akan terus berjuang dan memperjuangkan nasib rakyat yang tidak terbela selama ini. Dalam hidupnya tidak ada perkataan meninggalkan PKR dan tidak juga akan mengosongkan kerusi Parlimen Padang Serai sebagai yang didakwaan.

Kata beliau lagi dakwaan yang mengatakan beliau akan meninggalkan PKR adalah satu fitnah yang sengaja direka cipta bagi menimbulkan satu suasana yang tidak harmoni dalam Pakatan Rakyat.

Ahli Parlimen Padang Serai itu mengulas spekulasi yang mengatakan beliau akan meninggalkan PKR timbul setelah beliau didapati bersalah oleh Mahkamah Majistret Pulau Pinang dalam satu kes yang berlaku pada Januari 2002 apabila dituduh menghalang tugas polis.

Kembara Jr ….. Puak-puak Umno/BN ni dah tak ada kerja lain agaknya. Balik-balik buat cerita ahli PKR nak lompat parti. Itu je dia orang pandai buat. Sebagai parti memerintah buatlah kerja yang mencabar sedikit, carilah idea macam mana nak memajukan orang melayu, macam mana nak menjadi anak-anak melayu lebeh pintar lagi, macam mana hendak jadi kaya tanpa rasuah dan banyak lagi perlu difikirkan demi orang melayu.
Aku tau sebab apa puak-puak ni tak boleh fikir semua benda-benda macam ni, jawapannya tahap pemikiran puak-puak ni begitu rendah sekali setaraf budak sekolah rendah kelas tercorot. Itulah sebabnya dia pandai buat cerita yang bukan-bukan……….

.....Lawannn…..Tetapppppp…..Lawannnnnnnnn…..

0 Komen pengunjong :