S. Vell Paari Pertahan Tudohannya Terhadap Umno

S Vell Paari, anak Presiden MIC mempertahankan tuduhan yang dibuatnya kelmarin bahawa Umno lah yang menjadi punca kepada krisis  MIC termasuk pula kini menyokong kempen puak anti-Presiden. Beliau masih yakin yang Umno dibelakang rancangan ini bertujuan untuk menepikan ayahnya dari MIC.

Semalam, Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan tuduhan yang dilemparkan oleh Vell Paari, angota Jawatankuasa Kerja Pusat MIC itu kononnya Umno menjadi punca permasalahan dalam MIC, sebagai sesuatu yang biadap. Beliau menafikan sekeras-kerasnya tuduhan itu dan meminta Vell Paari, supaya menghentikan tindakan tidak bertanggungjawab itu.  



Kembara Jr ..... Nampaknya krisis MIC telah merebak menjadi krisis MIC vs Umno pulak dah. Kenyataan demi kenyataan dikeluarkan oleh MIC dan Umno bagi mempertahankan parti masing-masing. Teruskan  !!!! aku memang syok nak dengar dan tengok apakah kesudahannya.

Sekarang BN betul-betul tengah bergolak. Biarlah pergolakan ini berterusan supaya rakyat membuat penilaian nanti. Mudah-mudahan pergolakan ini akan menjejas dan meninggalkan kesan kepada BN menjelang pru ke 13 nanti. Minta-mintak pergolakan ini akan berpanjangan lagi tanpa kesudahannya.

Itulah, selama ini syok sangat mengatakan kepada pakatan rakyat. Pakatan goyah lah, tunggu masa nak tumbanglah, tidak mendapat sokonganlah dan sebagai lagi. Sekarang rasakan. Kata dulang paku serepih......

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :