Dua Katak Dibebaskan Dari Tuduhan Rasuah



Dua "katak" bekas anggota Exco kerajaan negeri Perak bersama tiga individu lain dibebaskan daripada tuduhan rasuah oleh Mahkamah Sesyen Ipoh hari ini. Dua bekas anggota Exco tersebut ialah Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering, Kapten (B) Mohd Osman Jailu, dan Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi.
Kedua-dua mereka adalah bekas Adun Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang kini menjadi wakil Bebas.
Tiga lagi tertuduh yang dibebaskan ialah bekas Adun Bota, Kapten (B) Usaili Alias,  bekas Ahli Majlis Daerah Perak Tengah yang juga peniaga, Zul Hassan dan kontraktor, Fairul Azrim Ismail.
Kesemua mereka menghadapi tuduhan rasuah berkaitan sebuah projek pembangunan di Seri Iskandar.

Kembara Jr ..... Memang sudah diduga dari awal lagi bahawa kedua-dua katak ini akan dibebaskan. Ini kerana katak-katak ini sudah menjadi adun bebas penjilat punggong Umnongok. Kalau katak-katak ini masih lagi Adun Pakatan Rakyat sudah tentu tidak terlepas dari tuduhan. Lihatlah mainan Umnongok, yang salah boleh jadi tidak bersalah kerana undang-undang ditangan mereka. Mahkamah hanyalah syarat sahaja.
Kepada pengundi Hulu Selangor semua, tumbangkan Umnongok/BN. Jadikan lah kemenangan ini sebagai tapak untuk kita menegakkan keadilan dibumi bertuah kita ini.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :