Di Rogol Selepas Terlibat Dengan Kemalangan Dirancang

Bukan saja menahan kesakitan akibat kemalangan mangsa juga menjadi mangsa rogol lelaki yang tidak berperikemanusian.

Kejadian berlaku jam 1.45 pagi apabila mangsa berusia 19 tahun bersama kawannya berusia 40an dalam perjalanan pulang kerumah setelah selesai menolong ibunya disebuah kedai makan. Dalam perjalanan penungang menyedari bahawa dia sedang diekori oleh seorang lelaki lalu dia memencutkan motorsikalnya. Suspect kemudian memintas motorsikal mangsa lalu menyembur sesuatu kemuka mangsa menyebabkan ianya hilang kawalan lalu terbabas. Akibat kemalangan tersebut mangsa mengalami patah tangan kirinya dan luka-luka kecil dibahagian lain. Manakala kawannya juga mengalami luka-luka.

Dalam meraung kesakitan mangsa dihampiri suspect lalu terus meraba bahagian sulitnya. Suspect memberi amaran supaya jangan menjerit jika tidak akan dicederakan dengan topi keledarnya. Mangsa kemudian dibawa ketandas awam yang tidak jauh dari situ dan kemudian merogolnya.

Dalam kesakitan mangsa berjalan balik dan memberitahu ibunya dan kemudian membuat lapuran kebalai polis Telok Intan.

Kembara Jr ..... Dimanakah letaknya nilai kemanusian, tergamak merancang semua ini demi memenohi nafsu serakahnya. Apakah tidak terlintas dihatinya bagaimanakah perasaannya apabila perkara sebegini berlaku keatas anaknya atau saudara maranya??? Tentu sekali memuncak kemarahannya, jadi begitu juga perasaan ibubapa dan orang yang menjadi mangsanya. Perlaku sebegini seharus dikenakan tindakkan yang seberat-beratnya bagi mengelakkan ianya berulang dan juga sebagai peringatan kepada orang lain supaya memikir sebelum melakukannya.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

1 comment :

  1. mmg x payah panggil manusia r klu org cam gni..

    ReplyDelete