Anggota Pakatan Rakyat Bertambah

Penyakit keluar parti yang berlaku didalam Parti Keadilan Rakyat sedikit pun tidak menjejaskan kedudukan Parti Keadilan Rakyat dan juga Pakatan Rakyat. Malah dari sudut lain ianya menambahkan lagi keyakinan gabungan parti yang sedia ada dengan parti lain diluar sana. Acara lompat katak yang menjadi-menjadi kebelakangan inimembawa banyak rahmat dan kebaikan kerana ianya sebagai satu proses pembersehan dalaman PKR. Mungkin kerana inilah keluarga Pakatan Rakyat bertambah satu lagi hari ini menjadikan empat parti sekarang ini. Hari ini dengan rasminya Parti Snap Serawak telah menyertai Pakatan Rakyat.

Kemasukan Snap ke dalam gabungan Pakatan Rakyat telah diumunkan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Sri Anuar Ibrahim hari ini.

Snap pernah menyertai Barisan Nasional sebelum menjadi parti pembangkang. Walaubagaimanapun parti tersebut tidak mempunyai wakil dalam Dewan Undangan Negeri.

Kembara Jr .....Semoga Pakatan Rakyat akan bertambah kukuh dan mantap dengan adanya Snap didalamnya. Anggaplah bermacam-macam ranjau dan duri yang dihadapi oleh PKR, itu merupakan dugaan dari Allah. Insyaallah, jika tekad dan niat kita baik satu hari nanti kita dapat tumbangkan Barisan Nasional.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

1 comment :