Kes Fitnah II: Nik Aziz bersyukur kebenaran terdedah sendiri

tgna_veteran

KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bersyukur berikutan  fitnah terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin jelas kebenarannya.
Bercakap pada Himpunan Veteran 2013 di Perkarangan Infra Quest, Jalan Datuk Lundang di sini, semalam beliau berkata, sebarang pendustaan tidak kekal lama, tiba waktu kebenarannya akan terdedah dengan sendiri.
Sambil melahirkan rasa syukur tidak terhingga, Nik Aziz berkata walau selicik mana sekalipun seseorang  merangka pelan tertentu, kebenarannya pasti akan terbongkar.
Beliau turut menolak dan tidak percaya dakwaan kononnya Anwar membayar kepada ayah Saiful sebagai sesuatu yang tidak mungkin.
“Dia (Anwar) mana ada duit, sebanyak-banyak duit Anwar Ibrahim pun, banyak lagi duit menteri atau Perdana Menteri,” katanya mengulas pendedahan bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim.
Dipetik Harakah Daily, Nik Aziz berharap nama baik Ketua Umum KEADILAN itu semakin baik dan rakyat juga semakin sedar tentang pembohongan yang dibuat pihak tertentu sebelum ini.

0 Komen pengunjong :