Timbalan Ketua Pemuda MIC Desak Samy Vellu Letak Jawatan

Datuk Seri S.Samy Vellu didesak supaya melepaskan jawatan Presiden MIC serta-merta bagi menyelamatkan parti komponen Barisan Nasional (BN) itu. Desakan tersebut dibuat oleh Timbalan Ketua Pemuda MIC, V. Mugilan hari ini.
Pada sidang media yang diadakan di sini tadi, Timbalan Ketua Pemuda MIC itu berkata, dia mahu Samy berhenti hari ini juga, tetapi jika beliau memerlukan masa, beliau boleh mengambil masa sedikit sehingga hujung tahun ini

Apabila ditanya apakah beliau mendesak Samy segera berundur kerana membalas dendam yang beliau tidak dapat bertanding di Hulu Selangor tempoh hari, jawapan rengkasnya tidak dan dia hanya mahu menyelamatkan parti tersebut.

Kembara Jr  ..... Ketidakpuasan terhadap kepimpinan Samy Vellu akhir-akhir ini semakin menyerlah. Beberapa pehak telah pun mendesak agar Samy berundur segera. Namun jawapannya ialah dia hanya akan melepaskan jawatan pada September 2011.

Untuk sementara ini dia dilihat cuba terus menguatkan pengaruhnya dengan cubaan 'mengugut' untuk mengambil tindakan kepada sesiapa yang merosakkan parti.....Lantak kau lah MIC, gaduh jangan tak gaduh. Bila sama-sama gaduh Najib naik pening kepala jugak kerana lepas satu, satu komponen BN di timpa masalah.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn......

0 Komen pengunjong :