Hj.Hadi : Rakyat Sibu Buat Perubahan, Tolak Janji-Janji BN

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang mengharapkan agar kemenangan Pakatan Rakyat di Sibu menjadi titik tolak kepada perubahan senario politik tanah air kearah yang lebeh bermakna untuk rakyat di Malaysia.

Beliau bagi pihak PAS merakamkan ucapan tahniah kepada rakyat Sibu kerana telah melakukan perubahan dengan memilih calon Pakatan Rakyat dari DAP dalam pilihan raya kecil baru-baru ini. Terima kasih beliau juga kepada semua para petugas PAS, rakan-rakan dari PKR dan DAP.

Hj.Hadi juga menegaskan, semangat kerjasama yang diamalkan dalam gabungan pakatan inilah yang menyumbangkan kepada kemenangan calon pakatan rakyat dan kemenangan ini juga menunjukkan keberanian rakyat yang mempunyai harga diri dan tidak mampu digugat oleh janji serta ugutan dari jentera BN yang terus menerus berselindung di sebalik jentera kerajaan.

Kembara Jr .....  Harapan Tuan Hj.Hadi kemenangan di Sibu akan menjadi titik tolak perubahan landscape politik negara aku yakin menjadi kenyataan. Trendnya sudah nampak bermula di Hulu Selangor lagi bila mana kaum Cina sudah tidak menyokong BN lagi. Kemudian diikuti di Sibu pula dimana Kaum Cina menyokong Pakatan Rakyat sepenohnya. Cuma sayang, di Hulu Selangor kaum Melayu masih lagi tidak berani membuat perubahan. Aku berharap pemimpin Pakatan Rakyat dan kita sebagai penyokong-penyokong meningkatkan usaha menyedarkan orang Melayu supaya menyokong kita. Dengan usaha dan kerja lebeh aku yakin harapan Tuan Hj. Hadi dan juga harapan kita semua, perubahan sepenohnya akan tercapai menjelang PRU 13 nanti. Insyaallah.......

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :