SPR Janganlah Nak Salahkan Orang Pulak

Ketua Ahli Parlimen DAP Lim Kit Siang menyifatkan tuduhan biadap yang dilemparkan Suruhanjaya Pilihanraya sebagai sesuatu  yang tidak berasas dari suruhanjaya tersebut.Tuduhan yang dibuat oleh Timbalan Pengerusi Datuk Wan Ahmad Wan Omar itu, adalah berat-sebelah dan tidak mencerminkan kejadian yang sebenar telah berlaku

Lim Kit Siang berkata demikian mengulas kenyataan Datuk Wan Ahmad yang mengatakan DAP biadap ekoran tindakan petugas DAP yang mempersoalkan kelembapan ejen-ejen SPR mengira kertas undi pos pada hari pengiraaan undi Pilihanraya Kecil Sibu.

Pilihanraya Sibu 16 Mei lalu menyaksikan BN gagal mempertahankan kerusi Sibu apabila calon BN Robert Lau Hui Yew tewas kepada calon Pakatan Rakyat dengan majoriti 398 undi.

Kembara Jr ..... SPR ni salah satu komponen BN. BN ni pula jenis yang pandai auta. Jadi ilmu yang ada pada BN dah tentu SPR dah belajar jadi tak hairanlah kalau SPR tu pulak tidak mengaku kesalahannya dan menuduh orang lain pulak yang salah.

SPR !!! sampai bila kamu nak jadi lembu cucuk hidung Umno/BN? Sampai rakyat semua dah menyampah dan meluat baru kamu nak berhenti! Janganlah sampai tahap tu. Tak usah cerita aku tau ada sebab-sebb tertentu yang kau orang jadi syok sangat di cucuk hidung tu tapi ingat-ingat lah sikit makan minum anak isteri dirumah tu. Fikir-fikir lah Yaaaaaaaaa

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

1 comment :

  1. Semua sudah tahu SPR bekerja dengan Kerajaan BN, tak defence BN, tak ada kerja pula.

    ReplyDelete