Mugilan Belum Terima Surat Rasmi Pemecatan

Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu telah memecat Timbalan Ketua Pemuda V. Mugilan, menurut sumber parti yang rapat.
Bagaimanapun, Mugilan yang mendesak Samy Vellu supaya berundur dengan segera selepas presiden mengumumkan jadual persaraannya berkata, beliau masih lagi belum menerima sebarang surat daripada presiden parti, Samy Vellu. Apa yang beliau terima hanyalah telah dihujani panggilan telefon dan khidmat pesanan ringkas yang ingin mengetahui mengenai pemecatannya. Sekiranya sah yang beliau dipecat , Samy Vellu telah melanggar perjanjian yang dibuat oleh mereka di Kuala Kubu Baru sebelum pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor tempoh hari. Presiden parti telah berjanji yang beliau tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadapnya.

Mugilan menyatakan lagi bahawa Samy Vellu telah menuduhnya melakukan perbuatan sabotaj terhadap BN dalam prk Hulu Selangor yang lalu. Bagi beliau itu adalah satu tuduhan yang sangat serius kerana ia melibatkan seluruh BN. Jadi adalah lebih baik baginya merujuk kepada PM berhubung perkara ini untuk menjelaskannya. Beliau akan berjumpa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak apabila beliau menerima surat rasmi perletakkan jawatan.

Kembara Jr  ..... Nampaknya episod ini lebeh panjang dari telenovela yang ditunjukkan di siaran tv. Syok juga menontonnya. Sekarang ni baru episod cabar mencabar dan tudoh menuduh, cuma yang aku belum jelas setakat ini ialah heronya. Siapa ya !!!! Kita tengok episod seterusnya untuk melihat kesudahan ceritanya.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :