Shahrizat Sokong Bung Di Penjara

.Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menyifatkan hukuman yang dikenakan terhadap Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar kerana kesalahan berpoligami tanpa kebenaran mahkamah adalah jelas dan tegas. Hukuman itu juga menunjukkan bahawa tiada kompromi dalam isu berpoligami oleh mana-mana lelaki Islam di negara ini.

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata demikian bagi mengulas keputusan Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini yang mengenakan hukuman penjara sebulan dan denda RM1,000 terhadap Bung Mokhtar kerana kesalahan berpoligami dengan pelakon Zizie Izette Abdul Samad tanpa kebenaran mahkamah pada akhir tahun lepas.

Kembara Jr ..... Betul ke Shahrizat ni sokong, atau sahaja buat ulasan untuk mengabori mata rakyat saja, konon-kononnya  Umno/BN tidak memileh bulu dalam menjatuh hukuman kepada yang melanggar peraturan. Hakikatnya disebelah belakang sana sudah ada perancangan untuk membebaskannya atau meringankan hukuman. Tak pe, rakyat akan tengok keputusan mahkamah nanti...........

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :