Jangan Pandang Mudah Dakwaan Zulkifli Noordin

Ahli Parlimen Bebas Zulkifli Noordin hari ini membayangkan kononnya sebuah lagi negeri Pakatan Rakyat akan tumbang dalam masa terdekat ini, dan pada masa yang sama beliau menasihatkan sebuah kerajaan negeri Pakatan Rakyat agar mengambil langkah untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri.

Walaubagaimanapun beliau tidak menamakan kerajaan negeri itu tetapi umun memandang ke arah Negeri Kedah akan dakwaannya kerana perbezaan kerusi antara Pakatan Rakyat dan pembangkang termasuk Barisan Nasional (BN) cuma empat kerusi sahaja.

Zulkifli berkata, dua Ahli Parlimen dan seorang Ahli Dewan Undangan Negeri akan keluar parti dalam waktu yang terdekat dengan alasan PKR telah hilang hala tuju, berbeza daripada matlamat asas reformasi. Zulkifli tidak pula menyatakan siapakah Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri yang dimaksudkan.

Kembara Jr .... Harap-harap Menteri Besar Kedah tidak memandang ringan dakwaan ini. Walaupun ianya hanya dakwaan atau mainan politik tetapi ianya mungkin juga ada kebenaran. Ustaz Azizan buatlah sesuatu secepat mungkin sebelum ianya betul terjadi.

Dalam pakatan masih banyak lagi musam bernulu ayam. Mereka inilah yang akan merosakkan pakatan. Bertindaklah sebelum terlambat.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :