Datuk Sri Anwar : Semua Terbongkar

Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, pendedahan terbaru mengenai penglibatan beberapa individu lain oleh Saiful Bukhari di mahkamah hari ini mengesahkan lagi wujudnya konspirasi politik.

Bercakap kepada media selepas perbicaraan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur ditangguhkan ke esok, Ketua Umun Parti Keadilan Rakyat itu berkata bahawa Khairul Anas adalah pembantu khas perdana menteri, Datuk Seri Najib, manakala Datuk Mumtaz Jaafar pula ialah pegawai khas kepada isteri perdana menteri, Datin Sri Rosmah Mansor.
Kata Datuk Sri Anwar lagi pendedahan nama-nama baru ini mengukuhkan lagi tentang penglibatan dan konspirasi untuk menjatuhkan musuh politik dengan cara kotor dan jijik.

Terdahulu ketika soal balas di mahkamah Saiful berkata beliau ada menghubungi Ketua Polis Negara dan juga bertemu dengan bekas Ketua Pemuda PKR, Ezam Mohd Nor bagi mencerita masalah yang dihadapinya.

Kembara Jr ..... Aku berharap besok akan ada lagi pendedahan baru yang akan dibuat oleh si Sayfool tu. Semoga pendedahan yang baru nanti akan lebeh menunjukkan kes ini adalah mainan politik kotor untuk membunuh karier politik Datuk Sri Anwar Ibrahim. Biarlah rakyat menilai sendiri akan perjalanan kes ini, siapa dipehak benar dan siapa dipehak salah apabila ada lagi pendedahan baru nanti.

Aku harap Datuk Sri tabahkan hati dan kuatkan semangat dalam menghadapi dugaan ini. Ada hikmatnya disebalik dugaan ini datuk !!!! Tuhan saja yang tau.....

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnn.........

0 Komen pengunjong :