Ahli Parlimen Kapar Akan Buat Lapuran Polis

Ahli parlimen Kapar, S Manikavasagam akan menamakan pegawai kanan di Kuala Semesta Sdn Bhd (KSSB) yang didakwa terbabit melombong pasir secara tidak sah, dalam laporan polis yang akan dibuatnya hari. Lapuran ini akan dibuat setelah bermesyuarat dengan Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim pagi ini.

Khalid mengessanya membuat laporan polis berhubung pegawai-pegawai yang didakwanya mengamalkan rasuah itu setelah sejam bertemu beliau.

S Manikavasagam juga memberitahu yang Menteri Besar Selangor itu berjanji akan menubuhkan jawatankuasa kecil khusus di bawah Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (Selcat) yang ditubuhkan oleh dewan undangan negeri Selangor bagi menyiasat perkara berkenaan.

Kembara Jr ..... Baguslah tu datuk!! bersehkan mana-mana organisasi yang dibawah pentadbiran Pakatan Rakyat dari perasuah. Tindakan sebegini akan menampakkan ketegasan Pakatan Rakyat dalam menghapus rasuah di mata rakyat. Ini akan menyakinkan lagi rakyat dalam menyokong Pakatan Rakyat nanti.

0 Komen pengunjong :