Dapat Juga Kau Jadi Senator Ezam!!!

Mohamad Ezam Mohd Noor Bekas ketua pemuda, Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk G Palanivel Timbalan Presiden MIC, Pengerusi Eksekutif Rahim and Co, Datuk Abdul Rahim Abdul Rahman dan Ketua Wanita Umno Bahagian Pagoh, Noriah Mahat telah mengangkat sumpah sebagai senator di Dewan Negara, hari ini.

Keempat-empat mereka mengangkat sumpah di hadapan Yang Dipertua Dewan Negara, Tan Sri Abu Zahar Ujang.

Ezam juga adalah bekas Setiausaha Politik kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika bersama PKR satu ketika dulu.

Selepas meninggalkan PKR beliau dikutuk kerana meninggalkan perjuangan PKR dan juga digelar  Ezam kotak  kerana satu ketika dulu selalu melalak kesana kemari menyatakan beliau mempunyai beberapa kotak yang mempunyai dokumen tentang salah laku pemimpin kerajaan.

Kembara Jr ..... Rupanya tak sia-sia kau lompat parti dan masuk umnongok. Dapat juga kau merasa jadi senator. Sebenarnya itu adalah imbuhan Umnongok/BN diatas kerja-kerja kau membalun dan menfitnah Datuk Sri Anwar dan juga kerja-kerja mengapu Najib. Aku syorkan kau teruskan apa yang kau lakukan selama ini kerana kau akan dinaikkan pangkat menjadi menteri pulak. Percayalah kata aku, BN akan pilih orang yang pandai mengapu dan bodek semacam kau, tak pandai kerja tak mengapa. Teruskan......

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :