Ada Tusukan Kata Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden,




Peguamcara II , Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, yang mengetuai pasukan pendakwa dalam kes liwat ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu Mahkamah Persekutuan hari ini bahawa empat calitan kapas yang diambil menunjukkan wujudnya air mani.

Katanya lagi, kehadiran bahan pelinciran dan spesimen DNA dua lelaki dijumpai pada tiga daripada empat calitan kapas di dubur memperkuatkan lagi hujahnya bahawa kemasukkan memang berlaku.

Akhirnya keputusannya panel tiga anggota Mahkamah Persekutuan itu sebulat suara memutuskan pertuduhan liwat terhadap Anwar kekal dan menolak rayuan terakhirnya itu. Perbicaraan akan diteruskan pada Isnin ini dengan soal balas ke atas Mohd Saiful.

Kembara Jr ..... Mengikut lapuran tiga doktor dari Hospiotal Kuala Lumpur  menyatakan tiada penemuan klinikal yang konklusif bagi membuktikan bahawa berlaku tembusan di dubur Si Sayfool. Selain itu,  juga tiada tanda-tanda mempertahankan diri terdapat di tubuhnya. Jadi dari segi logik akal, jika tidak ada kemasukkan, maka bagaimana ia boleh dikatakan berlakunya liwat. Aku sendiri pun naik pening memikirkannya.  Pening!! pening!! Walauapapun Datuk, jangan menyerah kalah. Buktikan yang Datuk tidak bersalah.

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :