Ahli MIC Di Seru Sertai DHPP Sokong PAS

Timbalan Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) N. Balasubramaniam menyeru masyarakat India, khususnya ahli MIC supaya meninggalkan parti perkauman itu dan menyertai DHPP menyokong PAS.

Menurutnya, MIC kini dilihat menanti saat kejatuhan akibat krisis dan sudah tiada masa depan, apatah lagi dengan penguasaan presidennya Datuk Seri S. Samy Vellu yang dilihat sudah tidak mampu meneraju MIC dan membela masyarakat India kalau Samy jadi Presiden 10 tahun lagi pun.

Katanya lagi sesuai dengan selogan 'PAS untuk semua', PAS menghormati semua kaum dan terbukti dengan penubuhan Kelab Penyokong PAS (KPP) yang kini sudah dinaik taraf kepada DHPP. Islam yang dibawa PAS tidak pernah meminggirkan hak mana-mana kaum malah disuruh menghormati serta membela semua kaum yang tertindas, seperti kaum minoriti India dan Cina.


Kembara Jr ..... Bila difikir ada juga betulnya seruan yang dibuat Timbalan Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) N. Balasubramaniam kepada ahli-ahli MIC tu, tunggu apa lagi dah tahu MIC nak tenggelam. Tidak ada gunanya lagi. Lebeh baik carilah kapal lain untuk belayar seterusnya. Lagipun dengan pendekatan yang diamalkan PAS, "PAS untuk semua", aku yakin bangsa lain akan lebeh terjamin dibawah PAS. Jom ahli-ahli MIC semua !!!! tinggal MIC parti yang dah nak runtuh, sertai Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) sekarang............

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :