PKR Nafi Terlibat Dalam Penyiaran Video Lucah Pemimpin PAS

surendran pc 01

PETALING JAYA, 12 APRIL : PKR hari ini menafikan dakwaan beberapa blogger Umno yang mengaitkan parti itu terhadap penyebaran video seks pemimpin kanan PAS di laman web.
Naib Presiden PKR, N Surendran berkata dalam satu sidang media di Ibu Pejabat PKR menyifatkan dakwaan itu sebagai tidak berasas malah langsung tidak masuk akal.
“Ini adalah dakwaan yang paling tidak berasas yang pernah dibuat oleh blogger Umno. Malah kalau tidak silap saya, Papagomo antara individu yang mendakwa PKR terlibat dalam penyebaran video itu atau mempunyai kaitan dengannya.
“Semua pihak tahu bahawa Papagomo adalah seorang yang disabitkan dengan kes jenayah dan dia menyiarkan pelbagai video di laman web,” katanya.
Tegas Surendran, beliau yakin perkara itu tidak akan mematahkan sokongan masyarakat terhadap Pakatan Rakyat (PR) dan menganggap ia sebagai satu lagi percubaan Umno-BN untuk menjatuhkan PR.
Katanya, PR juga lebih bersatu dalam dalam pilihan raya kali ini dan berusaha keras untuk menerajui pentadbiran negara serta menentang amalan korupsi.
“Kita lebih bersatu teguh dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) kali ini berbanding daripada sebelumnya,” katanya lagi.
Lapan hari sebelum penamaan calon, beberapa blog pro-Umno memuatkan video melibatkan pemimpin kanan PAS dengan seorang wanita tidak dikenali dalam sebuah bilik hotel.
Penulis blog Papagomo mendakwa, wanita dalam video itu mengaku diupah PKR untuk memerangkap pemimpin itu – yang menurutnya orang paling lantang mendesak ke arah penyatuan PAS-Umno melalui kerajaan perpaduan.

0 Komen pengunjong :