Bicara Liwat 11

Perbicaraan kes liwat II diteruskan lagi hari ini. Berbagai-bagai  soalan yang ditanyakan oleh Karpal kepada Saiful sehingga sesekali, Saiful seakan-akan marahkan Peguam Datuk Sri Anwar kerana soalan-soalan perangkap yang dikemukakan.

Perbicaraan pada hari ini lebeh menarik kerana dihangatkan dengan isu Saiful tidak memberseh anusnya selepas diliwat Anwar. Dia mengaku bahawa dia tidak membersehkan "anusnya" pada hari kejadian kerana mahu menyimpan sebagai bukti ianya diliwat oleh Datuk Sri Anwar. Bagaimanapun katanya dia mandi pada hari tersebut. Disamping itu dia juga berkata bahawa dia tidak membuat laporan polis pada hari itu kerana takut akan merosakkan masa depannya.

Juga pada perbicaraan pagi ini Saiful akui tersilap mengatakan kali pertama diliwat ketika memberi keterangan kepada media berhubung dengan kejadian liwat yang terjadi ke atasnya. Dia silap memahami soalan wartawan apabila diajukan sama ada ini kali pertama dia diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mahkamah kemudian berehat untuk makan tengahari dan akan bersambung semula pada 2.15 petang ini.

Datuk Sri Anwar Anwar, 63, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara jam 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. Pertuduhan mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan itu membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan.

Kembara Jr ..... Tak berseh anusnya !! apalah punya orang, tak kotor ke, tak bau ke, tak geli ke, tak sembahyanh ke? ooppp.... dharurat tak boleh sembahyang, lupa pulak dah aku pun.
Kata belajar tahap universiti, tak kan soalan wartawan tu, aku rasa orang tak masuk uniersiti pun boleh paham, boleh jadi sayfool silap mentafsirkan. Bukan soalan perangkap macan peguam-peguam tanya. Sayfool .. oh .. sayfool

.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :