Bersih jemput Anwar, Najib bentang manifesto

KUALA LUMPUR: Bersih 2.0 menjemput Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membentangkan manifesto masing-masing, 17 April ini.

Pembentangan manifesto itu dijadualkan akan diadakan badan reformasi pilihan raya itu di Dewan Perhimpunan Cina.

Jemputan itu disuarakan Pengerusi Bersama Bersih 2.0, Datuk S. Ambiga, pada sidang media di sini, hari ini.

Menurut Ambiga, pihaknya telah mengirimkan surat jemputan kepada mereka berdua, di samping format pembentangannya akan dibincangkan kemudian.

"Kita akan memutuskan kemudian tentang format itu bagi memastikan ia akan memberi ruang yang lebih adil untuk kedua-dua pihak," kata beliau.

Dalam pada itu, beliau juga berkata Anwar setakat ini telah memaklumkan kesediaannya untuk menerima jemputan Bersih itu, dan masih menunggu jawapan daripada Najib.

"Sekiranya beliau enggan hadir beliau boleh menghantar wakil bagi pihaknya. Apapun jawapannya nanti, forum itu akan tetap kami jalankan," kata beliau.

1 comment :

  1. Mampus Najib... Altantuya hidup balik pun Najib masih PENGUCUT. Deyyy Macha.. lu ada brani ka Najib? gua CABAR lu untuk debat dgn Anwar. Tak kan menteri pecacai kau si muka mcm ikan Toman tu.. Si Shabeeerriii Cheekkkkk kalah debat ko pun naik seram mapleyyy. Najib Najib.. apa punya PM.. tarak KOTE PUNYA ORANG.

    Pundek lu la NAJIB....

    ReplyDelete