Pembubaran Dun Kedah 22 Mei : Semuanya Kerja Kotor Musuh Pakatan

Hasan Abdul Razak, Pegawai Khas Menteri Besar Kedah, hari ini menafikan perkhabaran kononnya Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (Dun) pada 22 Mei ini.
Ini ekoran berikutan dakwaan kononnya kerajaan negeri sekarang sudah semakin lemah ekoran semakin kurang mendapat sokongan kerana dijangka akan ada lagi Adun yang keluar parti.

Kata Hassan lagi, semua khabar angin itu adalah berpunca daripada tidak senang hati pehak musuh Pakatan Rakyat kerana apa yang dilakukan oleh kepimpinan Pakatan Rakyat sekarang memberi kesedaran kepada rakyat bahawa banyak berlaku penyelewengan, rasuah, penipu dan memperdaya rakyat semasa dizaman pemerintahan Barisan Nasional (BN) dulu

Kembara Jr .....Umno/BN, memang tak senang dudok apabila melihat Kerajaan Kedah dalam keadaan stabil dan diterima rakyat. Mulalah mereka buat macam-macam, seperti sekarang buat khabar angin konon DUN akan dibubar pada 22 Mei ini. Tujuannya mahu melihat kerajaan Kedah goyang dan kalau boleh mereka mahu rampas semula Negeri Kedah.


Kepada rakyat Kedah usahlah dengar cerita-cerita karut ini. Datuk Sri Azizan dah berjanji kalau ada masalah dia akan buat sidang media dan cerita berterus terang.


.....Lawannn.....Tetapppppp.....Lawannnnnnnnn.....

0 Komen pengunjong :