Adun Bakar Arang Keluar Parti

Ahli Dewan Undangan Negeri Bakar Arang Tan Wei Shu telah mengumunkan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini dan mengistiharkan dirinya sebagai Adun bebas. Dalam satu sidang media yang diadakan di Kuala Lumpur hari ini beliau menjelaskan beliau keluar parti kerana beliau telah dipermainkan oleh pemimpin-pemimpin parti. Sehubungan itu, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menjelaskan bahawa perlantikan Exco kerajaan negeri berdasarkan prestasi. Exco bukan hak, tetapi dipilih berdasar prestasi,” ujarnya.
 Umun sedia mengentahui Tan Wei Shu keluar parti adalah disebabkan rasa kecewaan digugurkan  daripada menjadi exco Negeri Kedah bukannya kerana dipermainkan sebagaimana alasan yang diberikan. Alasan tersebut adalah sekadar untuk meraih simpati pengundi di kawasannya bagi membenarkan tindakannya itu.


Kembara Jr........Hooiiittt    -   Lu tarak bole buat keje lu cakap je lah tarak bole keje maaa. Jangan nak tipu-tipu lakyat pulak ade olang main sama lu. Firasat aku ini memang ada apa-apa, asal nak aja ada pilihan raya kecil ada aje keluar parti.  Spesis jenis cari makan cara senang aku rasa lah. Faham-faham leee!!!! Walauapapun usahlah risau. Jenis begini biarlah keluar parti. Biar tinggal dalam PKR yang berkualiti. Kalau kuantiti banyak tapi tak ada kualiti tak guna jugak. Betul tak kata aku!!

......................LLLLaaawwwaaannn......TTTeeetttaappp.......LLaaawwwaaannn............... 

0 Komen pengunjong :